تأکید بر استفاده از واژه مغان به جای گرمی

این وبگاه معرفی پدیده های دیدنی و قابلیت های روستای قباله وهمچنین منطقه انگوت وشهرستان گرمی می پردازد

تأکید بر استفاده از واژه مغان به جای گرمی

گرمی44-300x234

آزادلو :

اظهارات برومند، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حذف مغان از شهرستان گرمی، باعث تحریک احساسات مردم و رسانه های منطقه شد. و در نتیجه آن علاوه بر ناراحتی و گله مندی مردم منطقه از گفته وی، فرماندار مغان طی نامه ای بر استفاده از واژه مغان به جای گرمی در مکاتبات اداری و سردر ادارات تأکید کرد.

محمودعلایی در نشستی با مسوولان مغان با اعلام این خبر افزود:برابر نقشه سیاسی کشور نام این شهرستان مغان است و از این پس در مکاتبات و مراسلات اداری،نگارش اخبار و تابلوهای ادارات منطقه فقط شهرستان مغان نوشته خواهدشد. وی با اعلام اینکه گرمی مرکز شهرستان مغان می باشد ادامه داد: با اصلاح تابلوهای دستگاه های دولتی و سربرگ نامه های اداری این شهرستان، نام گرمی فقط به مرکز شهرستان مغان اطلاق خواهدشد. وی اظهار داشت: طی نامه ای از صداوسیمای مرکز اردبیل نیز خواسته خواهدشد تا در معرفی این شهرستان فقط از نام مغان استفاده شود. سرهنگ سیدشاهین اسمعلی فرمانده هنگ مرزی مغان نیز با اشاره به قدمت اطلاق نام مغان بر این شهرستان گفت: حتی در جمهوری آذربایجان نیز شهرستان مغان از دیرباز با این نام شناخته می شود. پیشتر حجت الاسلام برومند نماینده شهرستان های پارس آباد و بیله سوار اطلاق نام مغان به حوزه انتخابیه خود و حذف آن را از شهرستان گرمی مطرح کرده بود که اعتراض به این ادعا در رسانه های مجازی گرمی بازتاب گسترده ای داشت.



نظرات شما عزیزان:

آرین
ساعت19:47---24 بهمن 1393
سطح محتوا خیلی پایینه ولی نفس عملت در مورد معرفی قباله خوبه

بهار
ساعت12:53---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست مهندس افشین مهرنگ ساریخان بگلو واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مغان, روستای قباله , انگوت,
نويسنده : افشین مهرنگ ساریخان بگلو